WE WISH TO COMMUNICATE WITH YOU

+46 8-599 090 20 /  info@avantime.se

At your service!

Förvaltning & Support

Ett webbprojekt kan se ut på olika sätt, alltifrån en enklare kampanjsida till ett större projekt som fortlöper över flera år. Oavsett vilken storlek ert projekt har så finns det alltid ett behov av support efter projektets slut. Med våra förvaltningstjänster kan ni vara säkra på att era webbprojekt tas väl omhand även i förvaltningsfasen.

Avantime Helpdesk

Vi är av den starka övertygelsen att en kund eller användare inte får samma support från en extern part än från de som utvecklat systemet och processerna. Därför hjälper vi våra kunder att ta hand om sina kunder, användare och andra intressenter på ett professionellt sätt.

Via vår helpdesk kan vi tillsammans med våra kunder vidareutveckla system och appar (iOS, Android, Windows Phone) efter nya krav som uppstår tack vare vår dagliga kontakt med användare och slutanvändare. Vi blir en lyhörd partner som lär känna just er organisation och tar ansvar för ert system. Med inarbetade processer för användarstöd, felsökning, felhantering och hantering av nya önskemål hjälper vi er att spara både tid och pengar.

Läs mer om förvaltning och ärendehantering.

Support SharePoint

Avantime är certifierade SharePointkonsulter, och vår Helpdesk har många års erfarenhet av att hjälpa olika verksamheter att använda SharePoint så att systemet når sin fulla potential. Oavsett om Avantime varit med och implementerat lösningen eller inte, så tar Helpdesk gärna emot både små och stora frågor och agerar som er support för SharePoint.

Support WordPress

WordPress välkomnar tusentals nya webbplatser varje dag, från små företagswebbplatser och bloggar till gigantiska mediawebbplatser som TIME och CNN. Avantime Helpdesk hjälper gärna till med såväl utveckling som frågor om WordPress.

Support Episerver

Webbpubliceringssystemet Episerver växer snabbt, och det gör även behovet av support. Avantime som Solution Partner står redo att svara på frågor och lösa problem för alla Episerver-användare och har för många av våra uppdragsgivare blivit en omtyckt support för Episerver.

Implementering av ärendehanteringssystem

SharePoint

SharePoint är en väldigt mångsidig och populär portalplattform. Genom tillämpningar kan man även använda SharePoint som ärendehanteringssystem, vilket har många fördelar. Med SharePoint kan man enkelt strukturera upp arbetet, och se vad som ska göras, av vem och när. Tack vare systemets natur går det även att utnyttja befintliga API:er för att integrera det med andra system.

Zendesk

Zendesk är ett smidigt ärendehanteringssystem som ger en enkel överblick över ärenden och processer. Avantimes support och helpdeskavdelning använder Zendesk som lösning för att hantera alla inkommande ärenden från våra kunder. Vi kan systemet utan och innan och hjälper gärna den som är i behov av ett eget internt ärendehanteringssystem att implementera Zendesk.