WE WISH TO COMMUNICATE WITH YOU

+46 8-599 090 20 /  info@avantime.se

Avantime Helpdesk- EPiServer

Avantime har sedan vi grundades 2003 producerat webbplatser och kommunikationsplattformar med EPiServer som CMS, alltid med kundens behov i fokus.

Vi arbetar långsiktigt tillsammans med våra kunders ledningsgrupp, marknadsavdelning och redaktörer för att hålla deras kommunikationssystem uppdaterade och moderna.

Vid våra återkommande förvaltningsmöten samt med den dagliga support och rådgivning vi ger våra kunder via Avantime Helpdesk hjälper vi våra kunders EPiServer-redaktörer med både stora och små frågor. Majoriteten av ärendena som kommer in handlar om rådgivning, tillexempel hur man ska bygga ett formulär, vilken sidtyp som är lämplig att använda, personer som får feedback om att utskick hamnar i mottagarens skräppost, personer som inte så duktiga på HTML och vill göra lite ändringar, och så vidare. Innebär frågan en koduppdatering så tar vår förvaltningavdelning vid. Tack vare den rådgivning och iteration Avantime Helpdesk gjort med kunden innan kan förvaltningen arbeta effektivt och ni som kund får alltid ett estimat samt preliminärt leveransdatum innan påbörjat arbete.

Avantime Helpdesk har under åren samlat på sig stor kunskap och bred erfarenhet i EPiServer, och med små medel kan vi skapa mätbara resultat och öka våra kunders konkurrenskraft på marknaden. Detta kan vi göra genom att till exempel:

  • Skapa nyhetsbrev till olika målgrupper
  • Visa flöden från sociala medier
  • Skapa formulär vars svarsmail ska landa i ett annat system
  • Skapa nya sidmallar med ny design
  • Kategorisering av nyheter
  • Skapa testytor för att pröva idéer
  • Arbeta effektivt med hjälp av  page provider

Vi svarar gärna på frågor om hur just ni kan hålla er webbplats uppdaterad.