Nyheter & Tankar
DNB Eiendom

DNB – a Digital Marketing Success Story

04 juli 2017 -

En av våra äldsta – och alltid lika högpresterande – kunder, DNB Eiendom, Norges största fastighetsmäklarkedja, har av Facebook utnämnts till ‘Success Story’ (fallstudie) avseende digital marknadsföring, stort grattis!
”Genom DNB Eiendoms närvaro och digitala marknadsföring på Facebook knyter vi bostadsförsäljningen närmare både säljare och köpare. DNB Eiendom uppnår maximal exponering i ett sammanhang där kunderna själva väljer att ta en aktiv kontakt och detta lägger grunden för 16% fler kunder på visning”, kommenterar Fredrik Sveijer, Fagleder, DNB. Läs mer här.

Tidigare i år levererade Avantime appen Visning till DNB Eiendom. Appen Visning har AR-funktionalitet (förstärkt verklighet, tänk Pokemon GO) och ger bostadsspekulanterna möjlighet att bland annat följa solens cykel runt bostaden över dygnet, kolla in intressepunkter som kollektivtrafik och skolor, samt räkna på finansiering.

Bild: DNB Eiendom

Kommentera