
SMÅA
Ett nära samarbete där vi byggt upp en ny digital infrastruktur och skapat aktiviteter med syftet att stärka varumärkeskännedomen och öka antalet medlemmar.
ETT SERVICEFÖRETAG MED ATTRAKTIVT BOENDE
Ett förvaltningsuppdrag kring support och förvaltning av tyngre tekniska lösningar som är baserade på integrationer med bakomliggande fastighetssystem.
Sigtunahem ville hitta en digital partner som kunde hantera allt från ax till limpa med fokus på förvaltning och vidareutveckling.
Avantime förvaltade och utvecklade SigtunaHems plattformar där kunden möter SigtunaHem. Vi bidrog med support och förvaltning kring tyngre tekniska lösningar baserade på integrationer med bakomliggande fastighetssystem (Fast2). Vi jobbade även aktivt med digitala kampanjer, webbanalys och måluppfyllnad.
Vår vältrimmade support- och helpdeskenhet hanterade mindre ärenden snabbt samtidigt som projekt- och vidareutveckling skedde parallellt. Till exempel redesign av webbplatsen, tillgänglighetsanpassning. Avantime hanterade och koordinerade kontakter med övriga tekniska leverantörer.
Vi genomförde kontinuerliga mätningar och webbanalyser på sigtunahem.se och Mina sidor. Genom insikter från statistik och användarbeteende kunde vi löpande optimera alltifrån innehåll och konverteringspunkter på själva siten till SEO, kampanjer och annonsering.
En stabil och väl fungerade webbplats som navet i kommunikationen med olika målgrupper som bidragit till att skapa nöjda hyresgäster.
Ett nära samarbete där vi byggt upp en ny digital infrastruktur och skapat aktiviteter med syftet att stärka varumärkeskännedomen och öka antalet medlemmar.
Ett långvarigt samarbete sedan 2016, med huvudfokus på att stärka DNB Eiendom's marknadsledande position och automatisera säljprocessen. Avantime fungerar nu som en integrerad del av DNB Eiendoms affärsutvecklings- och IT-team.
Vårt samarbete med Synch handlade främst om att stötta dem i att effektivisera hanteringen av juridiska frågor genom att använda teknologi på bästa möjliga sätt.
Ett samarbete där vi utvecklat en användarvänlig app som inte bara underlättar kommunikationen med kunderna, utan också ger en stark grund för att analysera deras beteenden.